четверг, 26 июня 2014 г.

ЗДОРОВ'Я - СКАРБ, ЦІНУЙ ЙОГО




                 Хочете бути здоровими? Відповідь на це запитання буде позитивною. Адже тільки здорова людина може ефективно реалізувати свої потенціальні можливості. Виставка-застереження "Здоров'я - скарб, цінуй його", що діє в бібліотеці, ознайомить читачів з інформацією про здоровий спосіб життя.
                 "Стиль життя - здоров'я" - назва першого розділу. Книги, представлені на ньому, містять рекомендації щодо гігієни, фізичного загартування людини, надання першої медичної допомоги.
                Про боротьбу зі шкідливими звичками, про негативні явища суспільства таких як наркоманія, СНІД, алкоголізм розповідає розділ "Мінздрав - попереджає, міліція - застерігає".
                Третій розділ "Молодь обирає здоров'я" наповнений книгами і періодичними виданнями про складові здорового способу життя, про корисний вплив спорту і фізкультури на юний організм.
                Діти - наше майбутнє. Дбаючи про їх здоров'я, ми дбаємо про здоров'я нації. Книги розділу "Світ дитячого здоров'я" стануть Вам у нагоді, шановні батьки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий