среда, 27 мая 2020 г.

Кидай палити – рятуй себе


    "Якби я не курив, то прожив би ще 10-15 років". Ці слова відомого лікаря-терапевта 
С.П. Боткіна взято за епіграф на  виставку-шок «Кидай палити – рятуй себе». 
    Виставка присвячена Всесвітньому дню боротьби з тютюнопалінням (31 травня), який встановлений Всесвітньою організацією охорони здоров’я, адже це одна з найважливіших проблем  здоров’я людей.
    Виставка складається з розділів: "Що таке тютюн", "З історії тютюнопаління", "Куріння і здоров’я", "Як покинути курити", доповнена дитячими малюнками та міні-плакатами антитютюнового змісту, висловами відомих людей, зокрема такими як: "Тютюн присипляє горе, але й невідворотно послаблює енергію", Оноре де Бальзак; "Зараз я б першим поставив свій підпис під всесвітньою забороною вживання тютюну", А. Леонов, космонавт; "Нікотин, так як і алкоголь, не можуть бути зараховані в актив друзів людини", С.В. Михалков.
Бібліотека пропонує своїм користувачам кинути палити і переглянути слайд-презентацію із застереженнями, щодо наслідків паління, та світлинами з проведених заходів минулих років.

Комментариев нет:

Отправить комментарий