суббота, 8 февраля 2020 г.

Краю мій, раю мій, земле моя



У лютому Добропільському району виповнюється 85 років. До цієї дати в бібліотеці організовано виставку-панораму  «Краю мій, раю мій, земле моя». Документи, представлені в розділах виставки, розповідають користувачам про історію, про минуле і сучасне життя районну і нашого селища.

    23 лютого 1935 року вийшов перший номер газети Добропільщини «Новий шлях» (попередні назви – «Сталінський шлях», «Шлях до перемоги», «Шлях перемоги»). Протягом багатьох десятиліть часопис інформує своїх читачів про новини району та області. З самого початку газета друкується українською мовою. Бібліотека ровесниці району присвятила виставку-хроноскоп «Газеті «Новий шлях» - 85!» Почесне місце на виставці займають номери газети різних років видання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий