понедельник, 30 октября 2017 г.

МІЙ РІДНИЙ КРАЙ - ЖИТТЯ МОГО ПЕРЛИНА

    Добропільщина – славетна земля, дивовижна своїми полями, лісами, історичним минулим. Одна із сторінок цього історичного минулого належить селищу Святогорівка з його мешканцями – знаменитими і не дуже, з визначними місцями і чудовими пейзажами. А коли ця земля ще й багата на легенди, перекази, які переходять із уст в уста, а задокументовано дуже мало, то просто неможливо бути до усього цього байдужим. Тому пріоритетний напрямок роботи бібліотеки - краєзнавство. Візитівкою  бібліотеки  є  інформаційна зона, яка включає краєзнавчий фонд  «Мій рідний край – життя мого перлина»,  постійно діюча виставка-панорама «Мій рідний край – частина України». 

      У краєзнавчому фонді зібрано  всю краєзнавчу літературу.  Це  є  фонд  краєзнавчої  літератури  і  налічує  близько  500  примірників.

      Фонд розкрито тематичними полицями: «Земля квітучої краси», «Тихі зорі вічної пам’яті», «Краєзнавці-земляки», «Літературна хвиля», «Незгасна зірка Миколи Чернявського», «Краса поетичного слова», «Духовні святині».  

  Увагу користувачів особливо привертає полиця «Краєзнавці-земляки», адже тут представлені відомі люди селища, які   протягом певного часу збирали краєзнавчий матеріал. Предмети побуту, зібрані краєзнавцем М.Й.Шаданією зберігаються у шкільному музеї. Історичні відомості, зібрані Т.Г.Кривенко, зберігаються у бібліотеці. Неоціненний вклад в літературну спадщину Донеччини внесла Р.М.Демчук, яка займалася пошуковою роботою про поета-земляка М.Ф.Чернявського.



Комментариев нет:

Отправить комментарий